l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Friday, October 21, 2011

random thot!

salam peeps...
its been a long time i neva fed my dear blog...hurm!
seriusly...im so bz...tahap gaban!

asal hari jumaat je aku fly to kl....then hari ahad turn back to Alor Setar..
isnin keja! dats my routine for last 3 weeks...
bukan aku suka2 hati nak pi kl nun....aku de kelas shariah RFP!
kelas okay...klasssss! back to study again!
actually...this kelas is for my career enhancement...
for being qualified financial planner! (qualified lahhhhh sangat)...

hurm...so the klas is okay....
talking bout shariah...arghhh! juz keep remind me how life is so short....
its not about todays life...but life after the next...
whats ur preparation? n what are my preparations?

yeahhh! i know....kita nie tak tahu biler dipanggil Sang Pencipta....
so sementara ada masa nie lah aku nak cuba perbaiki apa yang tersilap....
kita bukannya maksum...
aku pun tak berani nak menghukum sesiapa sedangkan aku pun menanti hukuman di sana....

i need nothing in this life...except cant stop wishing to have a happy family...
its so relieve to have somebody beside me and shares all the happiness...
while sweep away the sadness.....
its not the matter of turning back to him or what because me n him neva been apart...


kadang-kadang manusia nie dia tak tau wats really happen...
tapi still suka bercakap!
kalau setakat baca blog aku nie korang dah rasa leh kenal aku sapa...
kau salah n silap!
cuma yang aku heran...
i have no interest to know other people's life...
tapi rajin pulak makhluk Allah ni nak membaca blog aku nie...
pastu mula nak terasa-rasa.....
hah! budak hingusan memang macam tuh....lembik!
kalau rasa tak cukup kental and kuat macam hati aku...
stop reading!

my blog...my territory!...
dare enuff to read....? ur most welcome...if not just get lost!






No comments:

Post a Comment