l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Monday, November 21, 2011

murah! murah! auction....

salam....
so malam nie.. sempena kejayaan mesia....
aku nak let go few things...(ha ha ha! apa kaitan aku tak tau,lantak!)
tak de sebenarnya dah lama aku nak upload....
tapi itulah sibuk sangat barangkali.....yea! barangkali....
aku pown tak tahu lately nie masa aku tak der TERRRR senggang!
semuanya di penuhi oleh aktiviti-aktiviti....
weekend sibuk ngan kehidupan peribadi!
time keja tak yah kata lah kan....
ade jer keja yang tak kesudahan!
dah jangan nak menceceh...
berbalik pada mukaddimah tadi...
aku nak meniaga!
if korang minat....
just gitau jew.....
if tak minat tak per....
aku leh simpan untuk anak pompuan aku yang berusia 11 bulan tuh....
mana tau nanti biler dia besaq...
fesyen-fesyen nie wujud balik...she will thank me 4 not let them go (i guess)!


1st.....jeng! jeng! tu diaaa.....




description: ini adalah seluaq levi's army look yang bersaiz 27..
nak juai dah tak pakai dah kot...(tak mau dia dok terperap dalam closet)
so ade poket tepi2....cool huh?!
murah jew..RM50

then yang ke 2 nye.....
olololololo.........
my kemeja HnM




blakang de button to adjust....


description: haaa......i luv this! tapi seriusly dah TAK MUAT okeyh! tense..
(tangan atas dahi)
tak tau lah rasa bukan badanku mengembang, cuma baju nie size kecik...XS!
wakakaka! tak mau ngaku gaks kegemukan melanda!
so murah je...RM40

okay.....
half jacket nie merupakan item no 3 aku TERRRRR paksa let go..
sebab....sebab ianya kecik dari badan aku!
(boleh lagu tuh?)
tak mau jugak mengaku yang aku gemuk sudaaa.....
sebab jacket nie size S kau...surely tak nak ngam ngan size aku skang...M
sangkut tang lengan kowt!
tak per minat amik lah RM50 jew....





lastly.....my everdearest 3 quater dress from Dolce & Gabbana!
tobat yang nie lama giler masa aku keja kat maybank...
2003 kowt!
sah la tak muat....
jamang berjamang! masa tuh anak dara..
skang mak DARA...anak 2! hua hua hua......
amiklah if korang minat juz RM50..



so 2 pictas kat bawahnie aku nak tunjuk jahitan ala2 bengkung kat area tummy..
so nak nampak langsing mcm aku eceh! bolehlah membelinya..sure tak menyesal...
worth buying okayh!





hurm...if betoi suka no hal dearies! juz hello itu pown if korang nak dengar suara lunak bak buluh perindu aku nie....(if tak nak sudah!) kita guna mechanism lain....juz text me kay! okay....my num 019-2728279....
meh-meh jangan malu jangan segan! if hangpa malu dan segan,pi dok bagan!

okaylah....tak nak merapu meraban lagi......selamat lah semuanya!

pesanan peribadi: esok tak cuti ke? mana tau bola menang walaupun kemenangan nipis2 n nyaris2, belajaq bersyukur!

No comments:

Post a Comment