l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Monday, November 21, 2011

Thanx Pasukan Ghimau Muda!



aduss! aku tak tau lah...memang penyakit barangkali...
asal tengok bola ja sure macam nak kena heart attack!
ha ha ha! barangkali darah atlet yang mengalir....pergh!
biler tengok ja aksi-aksi nak menyumbat gol..
sure aku yang terover-over..siap terangkat-angkat kaki!
leh imagine ke? better don't!
kalau KF tengok pown dah sure2 dia bantai gelak....
kalah dia yang nak menghadang gol tuh!

memang aku suka tengok depa tuh main malam nie..
nampak semangat tuh....
kejaq bola pi mai pi mai!
usaha tuh yang kita mau....
biaq pi lah mmg penat tak sangga dah depa tuh....
owhhh! si kapten mesia tuh so cool babe!
i like....
owh malaysia tercinta!

pesanan peribadi:
lama giler kowt aku tak hapdet blog..
kira malam nie semangat nak mengemaskini blog aku mencanak-canak...
like i said....semangat HARIMAU MUDA tuh.....
tp if depa kalah?? tah tak sure lah samada aku serajin neh or tak...
wakakakakaka!

anyway...anyhow...
im happy!




No comments:

Post a Comment