l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Friday, December 16, 2011

kiss kiss kiss

salam...its been a while i dun feed my humble blog..miz it! arghhh! was sorrounded wit hectic life (owez!)... here n there seminar...target sales yang tak akan pernah surut....appointment sana appointment sini... tak pe lah nama pun makan gaji! itu pun syukur lah...untuk sapa aku buat semua tuw...if tak untuk 2 ketoi nie... si qawiem n si adik...adra!

huhu! missing them...sangat-sangat! aku terpaksa pos derang balik kampung dok ngan tok tam depa...sebab baby sitter ku de hal yang perlu di lakukan...tak dapat nak ngelak laie....hantaq aje! lagipun anak mak tam aku tuh dah besar2...so no hal untuk jaga anak menakan derang neh... upah sowang seratus kowt! yang ade 5 owang... kopak kauuuu!!! tapi tak per....janji 2 ketoi nie terjaga! they are the most world's valuable sources and its best for future! wakakaka....




the 3 of us....never apart!


cayang mama! muuuaaahs! (sayang ada makna..baru lepas beli toys @ pacific)



sweet......caaaaaaaayang abang!


owhhhh cayang mama! both of you really light up my life..... 



again, abang will presents his kiss each time he got what he desires!

biler aku tengok gambaq2 nie...rasa cam sedey pown ade....tapi tak tau la sedih pasai apa....aku paling terharu each time tengok si abang care kat adik dia....even adra baru 11 bulan tapi...hua hua hua! brutal kowt....tak de nak bagi chance kat abang dia nak rapat ngan aku.....sure dia tarik rambut...pukul2 manja lebey kurang....pastu nanes! 

owhhhhhh! rasa nak menitik air mata sebak!!.....i luv both you .... n mama doakan both of u selamat dunia akhirat!

No comments:

Post a Comment