l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Tuesday, June 7, 2011

permainan perasaan itu komplikated

ya sangat complicated! sangat2 complicated....its all about wat do you feel in your life....sometime kita cuba meluahkan kepada someone but at the end no one yang memahami apa yang kau alami....sebab tu uniknya kehidupan ini....Allah Maha Mengetahui sejauh mana kekuatan hati....

dats why i create tis is blog bcoz the objective is to reveal wat i feel inside..its more to dairy tapi agak2 ler kan aku nak menulis diary ala2 budak zaman sekolah! idok ler teman!

aku sebenarnya sudah penat dengan semua ini tapi tidak lah sampai menyesal dengan apa yang dah dipilih...apa yang aku lalui dalam hidup aku sebenarnya adalah sumting yg dah written by Allah...kadang2 hati tidak sepenuh nya...not fully hearted in doing things...so half2...

apa yang kau kejar dalam kehidupan sebenarnya? mesti korang pun tak tau...sebab manusia nie tak pernah puas...dats why, wat u have now is not ur own..its belong to Allah!

Bila renung dalam2...aku dah ade 2 anak yang aku jadikan semangat...biler kau lemah kau renunglah mata anak2...aku penah rasa down...aku penah rasa terkebelakang....tapi buat apa nak menangisi semua itu.... hidup ini umpama roda kan...sometime ur hapy sometime ur not!

aku penah bahagia tapi semuanya sementara sebab cinta manusia nie hanya sementara....penyeri kehidupan semata! tapi biler hilang serinya kau bagai tiada makna....berkorbanlah hingga terkorban sekalipun!

biler korang rasa sedey mcm aku rasa skang tak perlulah menyimpan feeling tuh...luahkanlah....giler kau nak memendam rasa....boleh jadi giler...dats why skarang aku menghargai my life....walaupun aku tak bercinta tapi aku rasa betapa aku dihargai...tapi kenapa setelah segalanya hancur baru kita saling memerlukan? perkahwinan pertama atau kedua mengajar banyak perkara dan membuat aku mengerti siapa sebenarnya yang aku lebih perlukan...dia banyak berubah, baguslah utk pasangan barunya.....tapi knapa baru skarang? 

blurrr........layan lagu fucking perfect jap!


No comments:

Post a Comment