l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Tuesday, June 7, 2011

She Doesnt Know Wat Shes Talking About...

aku ade tgk citer nie....its so complicated....
mmg aku admit biler melibatkan hati dan perasaan kau sendiri tak leh nak tafsir.....
hati kau seniri not belong to yourself...its belong to the Creator....
tapi de ler satu senario yang aku nak share....its all about hati and perasaan....

tapi yang aku tak paham...dalam citer nie de gal nama hani or dayah or whoeva her name is...okay! dia cakap kat tis lady...

"abg baik dengan akak sebab anak " 
~pendapat aku...tak yah dok mention mcm tu semata2 nak mnyakitkan hati aku sb itu yang kau rasa duhh....sebab kau tak tau apa yang baik or tak baik tentang hubungan aku...kau hanyalah watak yang aku sendiri pown x amik kesah...bak kata jambu maharaja lawak..."ADA AKU KESAH?"

"kalau akak sayang abg, knapa akak kawen ngan owang lain? saya kawan ngan abg dah 4 tahun, saya taw macamna abg survive sorang2"
~hellooo....ur no one to ask me dat question! kau nie betoi2 menggaru hati aku yang tak gatal nie....pendek kata kau nie nak bercakap tapi kau seniri pown tak tau apa yang really hapen...lain kali nak bercakap make sure u listen ALL the story and ur not only listen to one side, its unfair rite?? Nyata kau tak taw apa kebenda tapi masih nak berkata2...watdehel.... ader ke kau tgk mcmna aku survive ngan anak aku? tak der kan????

"dulu akak sebarkan cerita buruk pasal abg, knapa sekarang akak nak balik kat abg?"
~hahahaha....its not a matter of sekarang...dulu atau biler....sb aku ngan dia mmg dari dulu rapat bersama...kau jer maybe tak perasaan sb hati kau diulit perasaan cinta...love is blind dehh.....dan yang aku nak kau taw aku tak pernah laks sebar2 kan cerita psl keburukan abg...sb antra aku ngan abg tak yah nak disebar2kan...sb aku ngan abg mmg pasangan glamer dahulu! opsss...lupa kau masih baby jagung masih study lagi so kau sniri tak tau apa cerita we ol..

jadi kau jgn nak suka2 nak menuduh aku itu aku ini...kau tak taw apa2....kau hanya tau middle of the story tapi kau terus nak jump to the conclusion....memandai tuh nama nye....

since tis is my blog so up to me nak feed apa to my blog....kan? cuma aku ter~emo biler tengok citer nie....psl tis gal yang tak tau apa2 tapi masih nak bersuara....biler bersuara tanpa fakta dah jadi auta! so apa2 pown it juz a story okeyh!!

No comments:

Post a Comment