l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Saturday, September 10, 2011

seminar here and there!

RED + BLACK is perfect combination!
scarf: satin shawl
cardigan: poplook
long dress: poplook
belt : no brand....beli kat kedai cokia ajew (tak ingat nama pe kedai tuh)

salam...lama tak post apa apa kan...
hurmm....sebenarnya nak sangat hapdet blog cuma kekangan masa...(perghh! tatabahasa = kekangan)
so anyway...siyesly im too busy!

tak per, post hari nie aku upload gambo masa aku bagi talk for Maybank Auto Finance Alor Setar on 8 September hari tuh!
aduhai...orang masih dalam mood raya kowt....
tapi memandangkan kerja haruslah kan....jalankan tanggungjawab!

mesti de yang tertanya...apakah yang aku bebelkan masa talk hari tu kan?
ermmm....aku cakap...pasai investment thru epf...
if hangpa ada epf, why not diversify it...
boleh ler invest kat unit amanah kat pnb nie hah....
menarik tertarik kew?

tapi nie juz ann option...aku tak kata wajib...
sapa yang pikiaq instead of u enjoy dividend epf semata...y not get extra dividend from pnb?
nampak? nampak? walaupun tak semua kita leh invest tapi at least about 20 -30 percent kita nye epf bertambah....

some more duet akaun 1 epf tuh hangpa bukan leh wat kuaq pown until age 55 kan?

hurm...further clarification nanti eak aku sambung........


No comments:

Post a Comment