l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Wednesday, July 27, 2011

~HATI YANG DIPINJAMKAN~


maaf lah...if apa yang aku dok tulis taip merapu nie membuat korang terfikir apa kebenda nye si tireless mom nie...tapi tu lah aku sendiri pown tak tahu...biler kata apa jua yang berkait ngan hati nie mmg kita takkan memahami...sebab? sebabnyaaa....hati nie bukan milik kiter ok..milik Allah! so Dia lah yang control semua...
tapi aku nak tanya korang ler kan....Betul ke kita boleh rasa kalau orang betul2 ada hati dan takda hati dengan kita.

luv my family!
Hati dan perasaan ni tak boleh nak paksa. Ni la hebatnya kejadian tuhan. Kau boleh ada hati dekat dia, tak semestinya dia kena ada hati kat kau… kan?
Kalau kita sayang, maka kita akan sayang. Kalau kita dah tak sayang, kita akan tak sayang. Mana boleh paksa2 kau sayang aku dan aku sayang kau, kan beb?..
Hati dan perasaan ni unik. Dia ada suis. Tapi kita tak tau kat mana nak tekan. Tau2 dah spark.. bzzzzzzzzz
Hati aku?? Hati aku dah penat… dia perlu rehat. Biarla dia berehat. Doakan yang terbaik untuk dia. 


note: Kepercayaan adalah suatu yang sangat suci. Bila suatu kepercayaan dikhianati, maka amat susah untuk mendapatkannya kembali. Mengkhianati suatu kepercayaan adalah satu kesilapan yang amat besar. Walau sepayah mana cuba kita kembalikan kepercayaan itu, ia tak akan sama seperti mana sebelum ia hilang.

No comments:

Post a Comment