l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Sunday, July 3, 2011

An Apple A Day Keeps The Doctor Away....

bite me!!

salam...

hari nie rasa penat sangat mcmana tah....balik dari kelas bahasa thai td buat jiwa rasa tenat....banyak sangat benda nak fikir oleh otak aku yang tak seberapa nie...bungkin jugak kerana banyak juga urat2 yang terputus semasa push anak2 ku yang comel dulu.....


masa dalam kelas tadi...
kawan: dah makan ke sebelum mai kelas??
aku: tak sempat pun...pagi tadi siapkan umah serba sikit...hantarkan anak2 ke destinasi masing2...
kawan: if lapar, leh je amik buah epal nie wat lapik perot sementara nak makan satgi.....
aku: *wink* ngeh3....
kawan: by the way, if we take an apple a day it will keep the doctor away.....
aku: nah!! amik lah balik epal nie...tak nak....
kawan: eh! eh! napa laks? kata lapar.......!!
aku: if the doc is cute and charming how can u let him go away.....?
kawan: hahahaha! ye tak ya.....its true la kan....

apalah kaitan citer nie sebenarnya....aku pown tak tahu....like i say...im too tired! so my mind is not working so well......hehehe! so have a nice day dear.....

No comments:

Post a Comment