l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Saturday, January 21, 2012

beauty = skin food is a must!

salam..happy weekending everyone!

hurmm lately ramai yang tanya aku camana aku transform my skin...ye lah sapa yang satu sekolah ngan aku kat sains machang tau how bad my skin at that time..actually i don have any petua...chewwahhhh! ha ha ha...macam aku cakap...aku bukanlah seseorang yang memiliki kulit yang mulus n tulus...dulu malas giler kowt plus tak berapa nak reti jaga....so my skin getting worst n worst n worst....mmg very bad! start keja baru lah aku mula berkecimpung ngan arena penjagaan kulit! ingat lagi kat maybank dulo2...aku pakai SKII...tapi mmg tak rasi ngn aku kowt! mebi ngan orang lain serasi...

yelah...apa2 pown ekspedisi mencari diteruskan....last skali aku mmg pakai this kose brand! tak nak celoteh bebanyak.....this post actually aku nak bagitau yang skang aku consume DERMAREEN + TAB EX (yang nie baru sebulan)...tapi DERMAREEN aku dah consume almost a year n half! i think its a good combination...i shud say dat...sebab masing2 de peranan masing2 dalam membaik pulih our skin....

this is DERMAREEN....pi ler carik...sedap pown sedap!
while the other TAB EX...also for u to consume...cemana rupanya...haaahhhh moh kita nengok...

thanx to google dearie.....
so.....this is what i consume daily.....mmg lah cam banyaknya benda...tapi tak per dear....untuk orang yang macam aku nie...sibuk ke sana ke sini...opis...outstation..cuaca....stree keja....macam2 lah..so senang jew kulit nak bermasaklah!!! so tak mo tak mo dah.....aku kena do sumting......dats why aku carik gaks skin food cenggini! so apa2...korang nak order ke apa leh jew no hal babes!

so dah2 pi wat keja jangan dok layan apa aku merapu meraban neh...sebab anak aku tidoq sebab tuh aku sempat dok pot pet pot pet...if tak jangan harap okeyhhh!

oklahhhh......take care!

No comments:

Post a Comment