l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Sunday, January 22, 2012

USTAZ DON DANIAL, i loikke!

salam..
yuhuuuu....aku tak leh tido...sebab tadi baru jer balik photoshoot for our zahra-zenia scarf sisterhood new collections! phewwww! cam supermodel jew bunyik! tapi tunggu je aku upload pictas nanti sure nak tergelak tahap gaban! mana tak nye..kekok kot kau..tak pernah2 seumur idup aku berposing! stakat ngn kawan2 tuw  lantak ler kan...nie depan pro cameraman kowt! muahahaha wkwkwkwkw! aku sendiri pown nak pecah perot rasa! tak pew2...memandangkan model2 berkaki lebar semua balik cuti raya cina so aku menerjun diri ke dalam bidang peragaan for tonite! alah malas n MALU nak justify lebey lanjut! tunggu je esok...cemana rupa picta aku yea! meh kita citer sal lain laks...sebab motip utama aku nie haaahhh....pasal sorang ustaz nie....

seriusly aku mmg adore ngan dia...cara dia...penyampaian dia yang ringkas and mudah paham kowt! moh aku tunjuk gambaq la dulu kat hangpa semua baru aku crita apa yang wat aku suka nengok dia neyh! cumanya sekali aku tengok ustaz nie cam student nakal yang insaf kan muka dia (mintak ampun ustaz!)...tapi aku suka tang mata tuw tajam kot biler renung!

steady kan?

so nie la ustaz muda tuw..namanya Ustaz Don Danial Don Biyajid...age baru 27..lulusan Mesir if im not mistaken! he brings the phenomena to the industry biler rating for 30mins bersama Ustaz tuh berjaya menarik minat golongan muda utk dengar n terpacak depan tv tengok ceramah yang sempoi n tak ketat, terfikir gaks aku dia neyh ceramah tak der skrip kowt main cakap jew as long as maksud sampai! biasanya forum2 berbentuk keagamaan nie...huhu! nak habaq segan...punyalah payah n berat jew nak tengok, tak gitu?

so rancangan tuh start isnin sampai ke hari rabu, jam 10.30mlm! so tak yah dok tek tek remote cenel lain dah...time tuh korang leh terus bukak TV Al-Hijrah okkay? rancangan 30minit ngan ustaz tak leh kew panjangkan skit ke 45minit? tak pueh nengok kowt.....30minit!

p/s : ustaz nie kalu nak kat aku, yes stuju je aku! <<=== eh eh eh apa kessss? *wink! tp dia dah bertunang der....mcm tu ler public figure...sure ramai peminat kan! anyway wish him the best for his undertakings!

No comments:

Post a Comment