l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Sunday, August 28, 2011

jangan gelojoh bleh?

salam uols...
wahhh! hari nie semua nampak ceria...almaklumlah di pengakhiran hari puasa...
tapi actually hapy-hapy pun...
aku still rasa sedih dan pilu...*tak sudah-sudah dok sedey ajew..
bukan apa...bukan nye sebab jiwa lara or hati berduka..
tapi sedey sebab ramadhan dah nak habis...
yelah kau...setahun pulak baru nak jumpak ramadhan..
tu pun kalu diberi kesempatan dan masih dipinjamkan umur dari Maha Pencipta!
tak gitu....nokss?
secukupnya kah peluang ramadhan nie kita grab mengumpul bekalan?
tak per renung-renung dan selamat beramal...............*pergh!*
tak per tuw kita sembang kengdian....

owhhhh! anyway aku tau semua owang dah berebut-rebut nak balik raya..
yang keroje tak kira gomen or semi gomen or swasta or apa skali pun sure dah plan cuti....
ade plak yang siap bahagi-bahagi bahagian cuti masing-masing..

* eh! last year kau cuti sebelum so tahun nie turn aku plak apa....*
*alah....nak cuti time nie sebab nak balik kampung jauh...*
*okeyhhh...aku nak sambung ngan cuti wajib okeyh!*
~hahaha! ayat-ayat power boley dengar time nak planning cuti!

well....apa pun aku pun dah selamat cuti! yeahhh.....~hari jumaat 2hb september harapnya dapat cuti ya Bapak Najib! aminn.....

so uols tau lah biler kata nak raya tuh...tu dia! mak hang....
berduyun-duyun berpusu-pusu keta berebut ataih jalan raya...
tapi yang aku tak tahan...yang siap potong Q tuw yang wat aku bengang!
((sabar kan kita puasa! astaghfirullah)
aduhaii....dengan hujan nya...dengan eksiden sana sini...
de plaks yang tak reti tomatninah....hangpa tau dak tak leh potong belah kanan depa potong belah kiri...
betoi...aku siap amik gambaq nak bagitau betapa...
plissssz okay....biaq beratuq lahh...
nie hangpa dok lintaih barisan...satgi kat depan nun tu diaa...bersusun-susun dok nak selit masuk line!
if time sekolah tobaat pengawas tulis nama n cekgu tarik telinga!

ujan ja since last few days!

aku agaks driver tuh dah tak tahan nak buang ayaq kowt!

p/s: bagi chance pada kawan-kawan yang raya berbatu-batu jauhnya cuti raya...aku??? kat daerah sebelah aje....teringat laks raya kat tawau! okeyyy tadaaa.....

1 comment: