l.o.v.e_m.y.s.e.l.f

My photo
i am who i am...i blog about everything and anything! this is where the contemporary life meets motherhood, yeah!

Sunday, August 7, 2011

~dine wit our PM~

salam everybody!..malam nie biler kodek2 aku nya PC nie ternampak ler sekelompok pixtas masa pi diner wit PM...baru tak baru ler event nie..its on 28 July 2011 at Dewan Wawasan Jitra Kedah...since my opis ASNB was invited so bos hantar ler 4 5 orang sebagai wakil...hahahaah! at last yang pegi hanya 3 orang + boss sowang...actually this is entry yang sedikit rasa basi...tapi since blog nie mmg aku khaskan utk all the memories so upload jew...

ramai kowt yang join malam tuh...dengar khabar angin dalam 10,000 owang...hurm! meh2 tengok gambor...ramai tuw makhluk Allah...nasib baik we ol sampai awai...

so malam tuw, kita orang makan nasik kandar hj.ramli...ermm aku kira antara kedai nasik kandaq yang glamer kat kedah nie...nasik kandaq hj.ramli...so sapa datang aloq setaq tak sah kedatangan anda semua if tak pekena nasik kandaq nie.....

so, aku serahkan pada gambar menceritakan....wiwiwiwiw...
suprise! pe gamaknya yang dihidangkan?


nie antara vvip nie..wakakaka!

menten...baju akak meriah tak kalah okay....

ish! tetiba glow giler muka....owh! lawa laks aku tengok...hahahaa!

saja shoot dekat2 bagi nampak backdrop...Majlis Makan Malam bersama PM

with very humble iron lady- dato' Maznah...
mmg ngam tol...she's very friendly!

gambar sorang2 lakss...wajib!

halamak!! cayalah...credit to camerawoman yakni AKU ler tuh...kalut2 pown sempat shoot gaks!
Fafa: senyum darlie cenggituw..i loiike!


save the best for the last derrr! awat mendada elok aku posing dlm picta nie?
p/s: kadang-kadang kita boleh tengok pemimpin2 kita...n buat penilaian wether derang berhati rakyat or tak....

3 comments:

  1. salam kenal..

    erm sori ai nk tego sket eh..erm ai xleh bc la tulisan kt entry2 u..maybe u boleh ubah font ks besar or relex..mudah org nk baca..=)

    oke tu je..slmt berpose =)

    ReplyDelete
  2. salam pretty...hurmmm okay2! im thinking bout dat too...anyway thanx a lot dear! sharing is sexy!

    ReplyDelete
  3. salam ziarah

    wow bestnya dinner tu dapat plk geng2 dgn VVIP...

    dh follow jom follow qhaifanurin.blogspot.com

    ReplyDelete